SERVIS A REKLAMCE KOČÁRKŮ

POZÁRUČNÍ SERVIS POSKYTUJEME POUZE NA KOČÁRKY U NÁS ZAKOUPENÉ - je potřeba doložit doklad o koupi nebo číslo objednávky

ZÁRUČNÍ SERVIS / REKLAMACE  se řídí platnými zákony.

Reklamace je zahájena jejím podáním - emailovým oznámením nebo obdržením reklamace na naší adrese. Od podání běží lhůta 30dnů.

Ke kladnému vyřízení reklamace je potřeba zaslat reklamované díly na naši adresu (nelze posuzovat nebo opravovat závady na základě popisu nebo fotografií v emailu). Není potřeba posílat všechny části kočárku, stačí jen reklamované, např. kolo.

Před podáním reklamace se vždy ubezpečte, že jsou řádně prováděny údržbové práce (pravidelné čištění, promazávání), které jsou uvedeny v návodu k použití. Ten je vždy součástí dodaného zboží.

Provozovatel webu, MAXIMSHOP CZ, s.r.o., se sídlem Havlíčkova 1619, Přelouč, 53501, IČ: 29042887, jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely a v případě Vašeho souhlasu také pro personalizaci reklam. Přečtěte si Zásady souborů cookies.

Souhlasím